Herbekijk Hoorzitting Commissie Leerachterstanden – Tim Surma
- Geschreven door ExCEL
- Datum 22 maart 2021
Tim Surma pleitte in de parlement commissie rond leerachterstanden van 12 maart voor onderwijskundig optimisme. Door in te zetten op wat werkt, kunnen we dankzij de COVID-19-crisis aanpassingen doen aan ons onderwijs die ons ook op de lange termijn vooruit helpen. Vanuit drie achterliggende principes, formuleerde Tim vanuit het ExpertiseCentrum voor Effectief Leren acht concrete ideeën.
De passage in het parlement kreeg ook aandacht in De Standaard. Klik hier om het volledige artikel te lezen. Bekijk onderaan deze pagina de uiteenzetting van Tim in het parlement en download de bijhorende Powerpoint-presentatie.
De Standaard, 13/03/2021
Download hier de pdf.
Parlement 12/03/2021
Bekijk hieronder de uiteenzetting van Tim Surma in het parlement op vrijdag 12 maart 2021 (min 49:40 tot 1:30:30).
Download hier de powerpointpresentatie Hoorzitting leerachterstanden